Catrice Blush Artist Shading Palette

28.3.16


Catrice egyik újdonságát mutatom be nektek, ami nem más mint egy pirosító paletta. Már akkor tudtam, hogy meg kell vennem, mikor még csak promo képeken találkoztam vele. Érdemes nézelődni a drogériákban, hiszen már kaphatók a Catrice új kozmetikumai.


Ez a paletta három harmonikus és hosszantartó pirosítóból áll. Én a 030 Rock'n'Rose árnyalatot vettem meg. Mely áll egy mályvás színű csillogó pirosítóból, egy világosabb mályvás színű matt pirosítóból és egy világos rózsaszín highlighterből áll. Nagyon szép intenzív a színük és remekül kombinálhatók egymással. Könnyen és szépen el lehet dolgozni az arcon, minimálisan porozódik.


Kapható: Müller
 (én még csak ott találkoztam vele)
Árnyalat: 030 Rock'n'Rose
Ára: 1499 Ft

Ti is kipróbáljátok? 

You Might Also Like

1 megjegyzés