Essence Love Joy Care Teszt

5.3.16


Már nagyon vártam, hogy kapható legyen a Love.joy.care trendkiadás. Hiszen végre minden a bőr és körömápolásról szól.  További termékeket itt éred el. Úgy érzem még pár kozmetikum haza fog velem jönni a Müllerből.  


Essence Love Joy Care körömápoló olaj
/ Ára: 749 Ft /

E-vitaminnal, avokádó és szója olajjal ápolja és védi a körmöket. Különleges ecsetes kialakításával könnyen és egyenletesen vonja be körmeidet a tápláló olajjal. Nagyon gyorsan beszívódik. 


Hasonló terméket már kipróbáltam a Lovely márkától, de az valami borzalmas volt. Erről olvashattatok az elfogytak harmadik bejegyzésében. De örömmel jelentem, hogy végre megtaláltam az igazit. Végre nem kell megküzdenem a termékkel. Egyszerűen imádom, könnyű használni és használat után nem ragad a körmöm. Teljesen beszívódik és csodát tesz. Mindenképp próbáld ki, ha nagyon törik a körmöd, mint nekem.


Essence Love Joy Care Ajak olaj
/ Ára: 849 Ft/

Nem kell többet félni a kicserepesedett ajkaktól, hiszen végre kapható az essence ajakápoló olaj. Táplálja és természetes szépséget ad az ajkaknak, hiszen jojóba és avokádó olajat is tartalmaz. Két színben kapható korall és fuxia.  


Nekem a 01 i'm feeling gooood! árnyalat van meg. Őszintén, hasonló terméket még nem próbáltam ki, de nagyon tetszik. Az ajkakon enyhén rózsaszínes színű, kellemes virág illatú a kozmetikum. Egyáltalán nem kelt ragacsos hatást, nagyszerűen hidratál. Mindenképp próbáld ki, ha szereted az újdonságokat. A legjobb hír, hogy hasonló terméket találunk majd az állandó kínálatban is.

Melyik terméket fogjátok kipróbálni? Ajak olajat használtatok már?

You Might Also Like

0 megjegyzés