Jimjams pórustisztító tapasz

28.3.16


Mint mindenkinek, nekem is meggyűlt a bajom a mitesszerekkel. Sokan ajánlták, hogy próbáljam ki a Jimjams pórustisztító tapaszt, így hát muszáj volt kipróbálnom.


A doboz tartalma 3 darab, egyenként csomagolt tapasz. Amit a problémás részeken használhatsz, legyen az akár a homlokod, orrod vagy az állad. Három fázisban támad a mitesszerekre, hiszen először tisztít, majd összehúz és végül eltávolítja a mitesszereket. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy tényleg hatásos e a termék.


Tapasztalat:

Felhelyezés előtt alaposan arcot mostam, és még vizes volt a bőröm mikor felraktam a tapaszt. Az orromról szerettem volna eltávolítani a mitesszereket. A doboz szerint 15 percig kell a kívánt felületen rajtahagyni a tapaszt. Én kicsit tovább hagytam az orromon, biztosra akartam menni. Nagyon fura érzés volt, az elején szinte húzta a bőrömet. 10 perc alatt keményre száradt, mint a gipsz. Az eltávolítása kicsit fájdalmas volt, és még a ragasztóból is maradt az orromon, amit micellás vízzel könnyen eltávolítható. A képen látszik, hogy néhány mitesszert eltávolított, de az nagyon kevés. 


Kapható: Rossmann
Ára 399 Ft

Mit használtok mitesszer eltávolításra? Nektek bevált ez a termék?

You Might Also Like

0 megjegyzés