ELFOGYTAK - NEGYEDIK BEJEGYZÉS

27.4.16


Elég rég volt már elfogytak bejegyzés, szóval épp itt az ideje. Az elmúlt két hónapban viszonylag elég kevés terméket sikerült elhasználnom és most ezeket mutatom meg nektek.


Palmolive sampon festett hajra

Még a Pingvin Patikában bukkantam rá erre a samponra, gondoltam megér egy próbát. Nem voltam elájulva tőle, hiszen nem volt benne semmi plusz csak egy sampon volt.

Újravenném? Nem.

L'Oréal Paris újjáépítő balzsam

Nagy kedvenc a hajápolás terén is a L'Oréal termékek. De sajnos a károsodott hajvégeimmel csak az olló birkózott meg. Puha és könnyen kezelhető lett tőle a hajam és kellemes az illata is. Biztos, hogy újraveszem, meglátom mit bír kevésbé töredezett hajjal.

Újravenném? Mindenképp.


Avon hajregeneráló szérum töredezett hajra

Nagy kedvenc az Avon hajápoló olajai. Így nem is csoda, hogy már a sokadik amiről olvashattok. Mindenképp ajánlom mindenkinek.

Úrjavenném? Mindenképpen.

Das gesunde plus hajvitamin

Még nagy változást nem tapasztaltam, de még próbálkozom vele.

Újrevenném? Igen és már meg is vettem.


X-epil intim mosakodó gél

Már sok blogon olvashattatok róla, hiszen nagyon jó termék. Mindenképp ajánlom a nagy kiszerelésben is.

Újravenném? Igen és már meg is tettem.

Beauty Care intim mosakodó gél

Egyik kedvencem, hiszen már a harmadik dobozt használtam el belőle és az ára is nagyon kedvező.

Újravenném? Igen.

Marie Colette tusgél

A cuki csomagolásán kívül nem volt semmi jó benne. Az állaga túlságosan folyós volt és nem habzott.

Újravenném? Nem.


Essence girls on tour parfüm

Egy elég régi trendkiadásból marad még rám, örülök hogy végre elfogyott. Amikor megvettem még tetszett az illata, de hamar meguntam. Viszont a csomagolását nagyon szerettem, hiszen nagyon táskabarát és aranyos.

Újravenném? Nem, de már nem is kapható.


Termékminta - argán olajos sampon és balzsam

Még ajándékba kaptam valamihez, de már nem emlékszek rá. Nem volt jó döntés kipróbálni, hiszen lehet hogy argán olaj van benne, de nagyon szárította a hajamat. Semmiképpen se próbáljátok ki.

Újravenném? Isten ments.


Miket használtatok el mostanában?


You Might Also Like

1 megjegyzés

  1. Az x-epil intimlemosó utazó méretű verziója pont most fogyott el nekem is (illetve pár nappal ezelőtt), én még Glamour-napokon kuponnal megvettem a nagyobb (250 ml) kiszerelést.

    A Palmolive sampon nekem bevált...még vörös koromban használtam, nekem szépen megtartotta a hajszínemet (jobban, mint a garnier fructis színvédője), sokkal fényesebb, egészségesebb volt tőle a hajam...de ahány haj, annyi igény, nekem pl a vitamin tönkretette a bőrömet...le kellett volna váltanom az egész arc és hajápolási rutinomat, hogy tovább tudjam szedni, szóval most már csak "sima" multivitamint, b6-ot és magnéziumot szedek...

    Egyébként meg szemceruza, púder, pirosító, fogkrém, vattakorong, tusfürdő, testápoló, és egy körömlakk fogyott el az elmúlt egy héten nálam. :)

    VálaszTörlés