Essence kifutó termékek haul

28.8.16


Most is mint mindig nagyon résen kellet lennünk, ha be a akartunk szerezni néhány kifutó kozmetikumot, hiszen mindenhol csak a kifosztott állványokkal találtuk szemben magunkat. Szerencsére sikerült néhány terméket beszereznem, bár közel sem azokat amelyeket kinéztem magamnak.


essence long lasting rúzsok

Kedvenceim közé tartoznak az essence long lasting rúzsai. így nem is volt kétség hogy muszáj beszereznem párat belőlük. Választásom két nude színű rúzsra esett, mely 05 cool nude és velvet matt 23 nevet viselik.



essence folyékony ajakrúzs


Nemigazán szeretem a folyékony rúzsokat, de ezt nem tudtam otthagyni hiszen gyönyörű  mályva színű. 05 peach party nevet viseli.


essence i love soft metals eyeshadow


Eredeti árán kicsit húzós lett volna, de 350 forintért nem hagyhattam ott. Gyönyörű csillogó és intenzív színű szemhéjpúderek. amik, 01 black coffee és a 03 melted kiss nevet viselik.


essence studio nails growth booster


Ez egy körömnövekedést fokozó speciális körömlakk. Kíváncsi leszek, hogy tényleg beválik e.



Mit fogtok a legjobban hiányolni? Miket vettetek a kiárusítás alatt?


You Might Also Like

1 megjegyzés

  1. Én büszke vagyok magamra, csak egy pirosítót vettem, de igazából most semmit nem fogok hiányolni...a pirosítót csak azért vettem, mert van hasonló árnyalatú itthon, és 350 forintért utánpótlást venni egész jó...:D

    Remélem a folyékony rúzs beválik neked, nekem a make a statement van meg közülük, és iszonyatos...gondolom árnyalat és ajakfüggő is. :D

    VálaszTörlés