Hova tűntem el?

22.10.16


Végre elkezdődött számomra a nagybetűs élet, ami röviden annyit takar, hogy megállás nélkül dolgozom. Augusztus közepe óta sikerült elhelyezkednem ügyviteli alkalmazottként azaz titkárnőként. Először nagyon soknak tűnt az a napi 8 óra munkaidő, plusz 2 és fél óra utazás. Szinte zombinak éreztem magam, annyira fáradt voltam a mindennapos monotonitástól. De két hónap után egészen belerázódtam, így végre hozzáláthattam a blogoláshoz. Már nagyon hiányzott az online élet, nem tűntem el örökre. 

Hogy éltétek meg az első heteteket "felnőttként"?

You Might Also Like

1 megjegyzés

  1. Nem semmi volt az első nap Ápolóként!
    2 év eltelt már, de a mi szakmánkban ez a dupláját is jelentheti a megterhelések miatt.. szerencsésnek mondhatom magam, mert bár szeretem azt amit csinálok, de egy idő után lépni kell és egy kis időre mást csinálni.
    Nekem 12 óra + 4 óra utazás (mit meg nem tesz az ember azért, hogy dolgozhasson..)

    VálaszTörlés