ESSENCE BLOSSOM DREAMS

16.4.17


Egyszerűen nem tudtam ellenállni az Essence legújabb tavaszi kollekciójának. Gyönyörű pasztell színű és apró virággal díszített kozmetikumok, amelyek között hatalmas újdonságnak számít a szivárványos highiter. Jelen pillanatban is kapható a trendkiadás a Rossmann drogériákban.


Külföldön már egy jó ideje, itthon csak pár hónapja tört be a szivárványszínű highiter őrület. Eddig rengeteg D.I.Y. projekttel találkoztam az interneten, de végre itthon is kapható. Ha jól tudom az Essence állandó termékei közt is kapható egy hasonló szivárvány highiter, de az sötétebb színösszeállításban. Ilyen ecsettel még nem találkoztam, hivatalosan highiter és pirosító ecset. Bár nem tudom, hogy ezzel a lapos fejű ecsettel milyen lehet a pirosítót eldolgozni. De kontúrozáshoz biztos, hogy használni fogom. A körömreszelő egy átlagos két oldalú reszelő, aranyos virág mintája miatt vettem meg.



Öt különböző pasztell színű, csillámos púder található a kis műanyag dobozban. Először azt hittem, hogy nagyon intenzív, színes hatást kelt majd az arcomon. Nagyon meglepődtem mikor kipróbáltam és csak egy szép, lágy ragyogást adott az arcomnak. Könnyű eldolgozni, meglepően jó highiter. Mindenképpen próbáld ki ha megtetszik, 1249 Ft az ajánlott fogyasztói ár. Érdemes szétnézni a Blossom dreams  kollekció között, hiszen szuper kozmetikumokat találsz.



5/5


Hasonló highiter próbáltatok már ki?

You Might Also Like

0 megjegyzés